Saturday 15 June 2013

CERITA YANG TERTUNGGAK

Assalamualaikum w.m.t

Rindunyer dgn blog aku ni. Sorry lama tak buka cerita. Masalah teknikal banyak sangat.


Last pasal twin kalah kawadkan. Last April klu tak salah on 21st kut Majlis Anugerah Kecemerlangan Emas (MAKGE) SMK Seksyen 7. Alhamdulillah Twin 1 berjaya mendapat anugerah gangsa untuk PMR 2012. Tahniah sayang. Tak sia2 Ummi membebel siang malam suruh ulangkaji dan buat latihtubi.


Tahniah Abg. G semoga SPM nanti dapat anugerah Gemilang Emas

Ni pulak cerita Twin2 mewakili sekolah untuk tarian tradisional peringkat PPD Petaling Perdana. SMK Seksyen 7 berjaya mendapat tempat ke 4. Sepatutnya sekolah kena ada wakil nan-malay will get 10 bonus marks but sevens tak ada wakil non-malay. So sayang.


Kumpulan the sevens

Masa perayaan hari guru 2013 Twin membuat tarian melanau. Aku suka sangat tarian tu. nanti aku cuba cari video dia dlm my FB. Yang aku record rosak aku salah record. Frust sangat. Both twin masuk tarian melanau ni. Dia tarian dari suku Melanau Sarawak. Ada yang panggil tarian buluh.
Bersama dgn guru2 sevens dengan thema sixties

Kumpulan Tarian Melanau Sevens

OK dulu aktiviti anak2 dan ummi nanti sambung lg dgn aktiviti tertunggak yg lain cuti ke Grand Lexis PD, Lost World of Ulu Chepor, Medan ext..Tungguuuu




No comments:

Post a Comment