Monday 26 August 2013

SAHABAT SEMESTI

Assalamualaikum w.b.t



Pada  29/6/2013 (ater berkurun dah citernyer kome) Alumni Pelajar SEMESTI (ASTI) telah mengadakan pelbagai program. Pagi bowling, golf, malam pulak AGM dan dinner. Aku mmg tak daftar untuk bowling hanya confirm for dinner jer. Tapi mmg cadang bagi sokongan pada team SPM 88 (team Cik Kiah & Co). Sebelum aku pergi bowling aku masak agar2 untuk jiran depan rumah yang akan mengadakan doa selamat sempena Ramadhan. En. Hubby pulak nak sponsor cucur udang. Risau gak nak pergi takut tak dapat izin. 

agar-agar laichee buih untuk jiran
Sampai space U8 Ayeed suh aku ganti dia..mak aih berkurun aku tak golek bola bowling ni...try jer. Lps tu datang ochone aku suke la pasal dia boleh main. Tetiba Roslina pulak sakit belakang so aku pun main la ganti Cik mawar nih. Chee bangga dgn diri sendiri walaupun ada ke longkang tapi tetap ada strike..terang gak hatikan baru blajar ada strike (sekali jer pun hehe). Nani adik aku pun datang jugak tp of course dia sokong batch dia SPM 90. Aku suh dia taking care of Saqif..TQ Irfan tlg jaga saqif. Mama sabotaj Mak long tak tgk Saqif tu yang kalah tu kuang kuang kuang. Hubby msg suruh cepat balik orang dah nak baca doa selamat dah. Habis jer aku terus blah balik tak tau sapa yang menang .

Malamnyer ada dinner di Kotadamansara. Seronok jumpa cikgu2 seniors and juniors dan semestinya rakan2 spm 88. Tapi yang paling best sessi Cik Kiah di mana kami bermalam di Park Royal Hotel..Pergh 3 pagi pun tak tido lagi sebabnyer masing2 bawak album gambo masa sekolah dule..Gelak sampai tak hengat. Thanks to my hubby yang bagi kebenaran aku ni berjimba dan tolong antor dan ambik esok pagi..TQTQTQ . Meh kita tengak gambo2

 
Theme maroon kome warna kain asrama dulu hihi



 
batch paling ramai spm88


Intan my ex-class mate form 1-3

Cikgu Baha dan Cikgu Shikin bertemu jodoh di SEMESTI

Cer teke kami batch mana? hihi

Dengan Megat SPM 89











No comments:

Post a Comment