Thursday 16 August 2012

Ramadhan Al Mubarakh

Assalamualaikum,
Sedih dan sayu rasa hati bulan yang barakhah semakin meninggalkan kita. Kalau dulu2 mmg sukeeee nak rayo tapi bila dah umur midi nie terasa sesuatu kehilangan sebab bulan barakah ini meninggalkan berbagai perasaan , keinsafan yang mengajar erti kehidupan.

Alhamdulillah tahun ini ibadah puasa dapat dijalankan dengan lancar. Sampai hari ni sekali je la ummi terbabas bangun lambat untuk bersahur. sian twin. Diorg ckp it`s ok Mi no big deal. Ummi pun penat kami dah makan lepas balik tarawekh tadi. ermp how good my twin. Hubby masa ni mmg sebok. Alhamdulillah rezeki murah sepanjang Ramadhan ini.

My hasif menyertai kumpulan Tadarus surau al Amin. alhamdulillah dia mmg paling rajin ke surau. Aku bersyukur Ya Allah Hasif klu tak dapat pergi tarawekh n tadarus sanggup nangis. kadang dia buka di surau. Ada satu hari tu aku sampai rumah twin mintak kebenaran tak nak p tarawekh. tau kenapa....

Twin 1


Twin 2


Nak p stadium bukit Jalil Mesia lwn Arsenal. Aku pun bagi je la since dia pegi dgn jiran depan rumah. Hasif mcm bengang gak tapi dia lega bila aku kata hasif dapat pahala lagi besar pegi surau.

Pasal makan anak2 tak cerewet cuma klu weekend diorg demand sikit la pasal ummi will cater ape diorg mintak. Jiran2 best sgt selalu tukar2 juadah. Tengok ni

Aku buat mee bandung je. Tapi ada adition nasi lemak n ayam goreng. Kuah durian bagai bestkan.
Kalau sahur anak2 makan nestum n air milo je. Mcm breakfast. Ok nanti kita citer lagiiii bye pasal nak rayo plak.




No comments:

Post a Comment