Friday 24 August 2012

Ucapan Raya

Assalamualaikum,
Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin untuk semua. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih pada semua yang telah menghantar ucapan melalui FB dan SMS dan saya minta maaf banyak-banyak jika ada yang tak terjawab.  Jangan kecik hati ye mungkin terlepas pandang.

Saya amat menghargai semua ucapan itu kerana pada saya ucapan itu adalah suatu doa yang baik untuk saya dan keluarga terima kasih. Dalam banyak-banyak ucapan yang saya terima ini yang paling saya suka yang dihantar oleh anak buah kesayangan saya yang nakal tu.

kadang2...
kawan2, saudara & keluarga tu..macam MAGGI..
time susah baru terhegeh2 nk cari...
kadang2 tu mcm CHIPSMORE..
sekejap ada sekejap tak ada...
kawan2 & saudara juga mcm ASTRO..
macam2 ada...
Tapi.. buatku kau mcm
L'OREAL..'kerana dirimu begitu amat berharga'
Selamat menyambut hari lebaran maaf zahir & batin.
- Dr. S-

                                            Selamat Hari Raya daripada Saya dan Keluarga
Keluarga saya dengan tema hijau


No comments:

Post a Comment