Wednesday 20 June 2012

Teruja

Assalamualaikum,
Last 2 days aku tidur di bangi sorang2. Ada persidangan yang perlu dihadiri di Seremban. Disebabkan naik dgn kwn jadi jgn la menyusahkan orangkan mana tau terlambat ke kalau dari Shah Alam. Tu la pasal tidor di Bangi. Setelah beberapa tahun aku di Bangi ni mmg aku dah tak pernah outstation cam aku kat Unit Penguatkuasa dulu. So mmg aku dah lama tak duduk hotel sorang2 cam ni. sawan gak. Tapi yang tak tahan aku rasa cam nak balik lak mlm2 ingat ke Chak.

Second tought best gak duk melahu sorang2. Isnin malam tu cdg hubby nak datang tapi dek kepenatan jaga anak tertido awal kut. Huhu. last2 keluar makan dgn anak2 buah tapi dah dekat kul 12 baru dorg free. Lapo la mak ngah weiii. Balik hotel punya la semangat nak tengok euro last2 tertido.

Pagi selasa masa nak pegi seremben kwn bagi tau ada good news will be announce by Datuk KP on Wednesday. Wah! bersemangat dalam debaran dan teka teki. harap2 apa yang dijangkakan menjadi kenyataan.

Wednesday, pagi yang ceria dan teruja... as aspected was announced...Syukran...

No comments:

Post a Comment